19.01.2007

Kahve











6 yorum:

melon dedi ki...

kahve rüyasi olsa gerek bu...
ecnebilerin "coffee dream" dedigi.
güzel aromalı bir kahvenin yerini tutan bir diger sey iseee, eeee...
Bulamadım, :)

elma dedi ki...

kahveyi bilmeme, aromalisini da bilemem, benim aram yok:) bi tek turk kahvesini bilirim! ama diycek bi sozum var tabiiikii, gozluk sana cok yakisiyo bembi yaaaa!!!

bembi dedi ki...

melonum, belki de kahvenin yerini tutan bisi yoktur :) belki hicbisi baska bisiyin yerini tutamiyordur :-P

elmacim, aah ah, soyle karsilikli bir turk kahvesi icsekk, sen bidibidi konussan, ben de aradaki nefes alma molalarini yakalayip bir iki cumle kursamaya caslissam, sen bana "dinle!" desen :)))) ne guzel olurduuuuu!!

Bilge bana "hic pembe gozluk olur mu?!" diyo ama mecburen takiyorum :) tesekkur ederim!

denis dedi ki...

Kahve kahve, hani nerde?
Cüzdan cepte, terlik yerde.

aqua dedi ki...

canım kahve cektı

bembi dedi ki...

garsooon! benden herkese kahve! isteyene turk kahvesi, isteyene filtre kahve, mocha, latte, ne isterse artik! benden dedik yaaa! hadi sogutmayalim :)