2.04.2007

İçimden çizmek gelmiyor...

Bazen sevdiğimiz insanların sevdiği güzel insanlara hiç birimizin istemediği bişeyler oluyor. O sevdiğimiz insanlar çok üzülüyor. O hiç tanımadığımız güzel insanlar için biz de çok üzülüyoruz. Sonra keşke birşeyler yapabilseydik diyoruz. Çok kızıyor çok öfkeleniyoruz. Ama bir işe yaramıyor.









Bazen çizmek hiç içimden gelmiyor. Bazen çizsem bile o çizime renk gelmiyor. Bu renksiz çizim sadece, çok güzel kalpli bir insan olan Fashionista için.. Belki görürse ona biraz renk katar..

8 yorum:

begumgum dedi ki...

hmmm,simdi konuyu bilmeden ben de uzuldum. :(

perla dedi ki...

bu kadar harika ve eglenceli cizimler yapabilen birinin icinden cizmek gelmemesi uzucu...umarım bu ruh halin bir an once gecer ve neseli cizgilerle tekrar devam edersin:0)
sevgiler perla

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

benimde içimden hiç bişey yapmak gelmiyo,hep uyumak istiyorum bide pc nin başından hiç ayrılmamak..offf...bahar sendromu benimki ,ya seninki?..

bembi dedi ki...

begümgümüm, çok içtensin!

perla hoşgeldin ve çok teşekkür ederim! etkilenmemek elde değil.. ama çizmeye devam ;)

periliköşk bahar geldi mi oralara? burası hala serin..

Adsız dedi ki...

Merhaba, blogunuzu ilk ziyaretim ve çok beğendim, izninizle sizi linklerime eklemek istiyorum, sizde eklerseniz sevinirim. Görüşmek üzere.

bembi dedi ki...

hoşgeldin pembeli ve teşekkür ederim :) ben de hemen ekliyorum, görüşmek üzere

Adsız dedi ki...

Gerçekten çaresiz olmak ne demek anlıyor insan ve kabullenmekten başka bir şey gelmiyor elinden...
Çaresiz kaldık ve de ne ilkiz ne de son.

Ama herşeye rağmen yazını ve çizimini gormek kocaman bir gülümseme koydu yüzüme...
Teşekkürler Bembi teşekkürler :-)

bembi dedi ki...

gerçekten ve malesef öyle fashionista.. ama seni yeniden görmek çok güzel :)) hem de kocaman bi gülümsemeyle :oD