28.05.2007

Karpuz ve teşekkür!

Sanırım böyle genel durum mutsuzlukları yaşadığımızda kendimizi zorlamamız gerekiyormuş! İnsan bu gücü herzaman kendinde bulamayabiliyor. Çilek reçeli tadında mesajlar aldığım için çok ama çok şanslıyım! Herkese çok çok çoooook teşekkür ederim!!! Ve bu kadar tatlı mesajlardan sonra böyle mıy mıy şeyler çizmemin ayıp olduğunu düşündüm. Geçen hafta karpuz mevsimini açtığım için çizip kenarda bıraktığım bir çizimi yayınlamak istedim. Biraz itici belki ama halimi özetliyordu. Günde nerdeyse yarım karpuz yiyorum. Bazen daha da fazla! Üstelik kelek çıkması da beni ilgilendirmiyor;

9 yorum:

SHOPKOLIK dedi ki...

cok mutlu ve saadetli :D

Adsız dedi ki...

Çok tatlısın!!

begumgum dedi ki...

ay pek bi tatlisin sen :)

ipek dedi ki...

Hiç de itici değil, tersine çok sevimli geldi bana.

Defne dedi ki...

İpek ile aynı fikirdeyim, itici olmadığı gibi çok şeker çok :)).

Deniz dedi ki...

hiç itici değil, gayet çekici :) karpuz yesek dedirtiyor :)

bembi dedi ki...

ya karpuz yerken gerçekten mutlu ve saadetliyim shopkolikcim :)) doğumgünün burdan da kutlu olsun!!! :D

bilun o senin tatlılığındır!!

begümgüm kimin arkadaşıyım :)) tatlı begümgümüm benim!

öyle gelmesine sevindim acemiaşcıcığım ve defneciğim :) çünkü aynen öyle görünüyordum onu çizdiğimde :)) kendimi karpuzu yutuyormuş gibi hissediyorum!

karpuz yesek..? devamı?? karpuz yeseeeekkk.. 3kilo verseek :)) yani benim için durum bu en azından dnz :)) :* !

aurum dedi ki...

karpuz konusunda bende doyumsuzumdur..kokusuna tadına kabuğunda kalan pembe yerlerine kompil bayılırım...bi o kadarda hassasımdır, kelek çıkmasına içinin geçmiş olmasına tahammül edemem..keza "kelek diil dimi bunnar" die sorduum manav "yok abla olur muuuuuuu,keselim istersen" dediğinde,"yok kesme(pıçağın pis görüküyo)kelek çıkarsa geri getiririm" dediğimde "heheheh (külahıma annat nasıl getircen 20kiloyo)olur apla" die pis pis sırıtanları unutmam hiiç.. muhtemelen onnar da beni unutmuyor çünkü 20kg karpuzu tartıp kucağıma verdiklerinde hiç tahmin edemiyolar gerçekten yarım saat soora karşılarında beni aynı karpuzla(2 parça halde) göreceklerini :P üşenmem gider "kelek bu" derim...(2 kere yaptım, soora gerek kalmadı hep güzellerini seçtiler bana memlekette,Ankarada karpuz yiyipte tadını aldıım olabilemedi daha)

bembi dedi ki...

süper yazmışsın, gözümde canlandı aurumcum!! karpuz seçmeye senle gidiyoruz o zaman!!! ama dediğim gibi bana kelek de farketmiyor :) mümkünse kabuğunu da yiycem :P :)