30.05.2007

Old Yellow Bricks dinlerken çiziktirdim

Arctic Monkeys ne zaman Türkiye'ye gelecek?!

6 yorum:

Sweety dedi ki...

ne guzel olmus bembisya offf ozledim cizdigim gunleri. Su basimdaki grafik isleri bitsin bende basliycam ya. Hatta fuzen ve kraftla dalicam :))

bembi dedi ki...

aaa o grafik işleri ne sweetycim! merak ettim! blogunu güncellemiyosun diye, yoğun olduğunu düşündüm ve de projemiz hakkında bişey yazmadım sana ;) araya sıkıştırsak mı ne dersin?

Sweety dedi ki...

bembis vallahi super olur canim ya. Grafik isleri su, ben burada bir gazetenin gorsel yonetmenligini yapiyordum ama sonra cok yogun oldu baska isler oldu ayrildim. Simdi disardan reklamlari hazirliyorum. Birde sabah avrupanin reklamlarinin bir kismini yapiyorum. dergi gazete isleri olunca bazi zamanlar acaip yogun oluyor sonra epey bir yatiyorum:) Ya bemmbis ben pazartesiden itibaren her turlu projede boy gosterebilecek bir insan olacam :)) o nedenle bence su muthis fikrini gerceklestirip ilk etkinligimize baslayalim en kisa zamanda :)) optum cici

bembi dedi ki...

mesaj alınmış, düşünmeye başlanmıştır sweety! :) heyooooooooo!!!

begumgum dedi ki...

bembi bu ne kadar guzel bir cizim boyle!! ba-yil-dim! harikasin :)

bembi dedi ki...

bant dergisi beni keşfetsin diye beklerken sessiz ve tedirgin çiziyorum begümgümüm :) teşekkür ederim!