12.06.2007

Pastam

Çikolatalı pastayı pek sevmem.. Aksi gibi bugün canım Akman'ın vişneli yaş pastasından çekiyor. Akman çok uzak, gidip yiyemem. Zaten son günlerde yemeği fazla kaçırmaya başladım, gidemem iyi de olur.. O yüzden kendi, dev vişneli pastamı çizdim;

10 yorum:

Deniz dedi ki...

franbuazlı ister isen alıp getiririm diyecem ama arabam yok büüüüüüühüüüüü :(

bembi dedi ki...

müüüüüü bühühühühü :(( olsun, ben alırım seni beraber gider yeriz, ama liva diil akmana gideriz :) üsülme ama bööle :((

Defne dedi ki...

En son Behiye'nin (Düdük Makarnası blogunun sahibi) Ankara'yı ziyareti sırasında, onunla buluşup Akman'ın ünlü frambuzalısından yemiştim:)). Uzun zaman olmuş yahu, Akman da pek yakın büroma.

Amaaa olmaz, hatırladım! Benim de kocaman bir çilekli pastam vaaar, Bengi'ciğimin hediyesi. Hem de sıfır kalori. Bakıp bakıp yutkunuyor insan, kilo aldırmıyor dolayısıyla :P.

m.ozan.hazer dedi ki...

Yapılır mı bu akşam akşam...
Benim de canım çekti şimdi

bembi dedi ki...

ay defnecim gerçek olsa da yesek o pastayı.. öyle olsa ben hergün çizerim sana frambuazlı pastalar :)) birgün akmana gidip yiyelim derim!

ozan, canım çekti napim, bunun sabahı da yok akşamı da! hergüne bir dilim pasta :))

Sweety dedi ki...

off cok guzelmis yaaa bende tr deki cikolatali ve antep fistikli pasta cook ozledim bir dilimineeee 20 euro veririm:D bu taraflara gelen ve para kazanmak isteyen varsa bana getirebilir :))

chiccolata dedi ki...

hmm...ya benmde canım istedi bak.akman neresiymiş merak ettim şimdi.en sevdiğimden de çizmişsin ya:)))tamam artık evde oturamam ben hemen dışarıya bi pastane bulmaya:)))

bembi dedi ki...

sweetycim karlı bir iş bu! bir pastada kaç dilim vardır :D ooh temiz iş vallahi! :))

chiccolatacim, akman ankaranın çok eski bir pastanesi :) buralara yolun düşerse uğramanı öneririm :))
şimdiden afiyet olsunnn :)

Defne dedi ki...

Ne güzel bir fikir bu :).

bembi dedi ki...

bunu bir sözleşme sayıyorum defnecim :))