27.07.2007

Deniz Yaratığım

9 yorum:

Deniz dedi ki...

aaa sen de mi gordun onu oradaaa :)

Adsız dedi ki...

süpermiş ya ben niye göremiyorum bunlardan hiç :)

gizem dedi ki...

ne güzel çiziyorsun sen öle yaa.. blog baştan aşağı harika :)

Pembelinin Mutfağı dedi ki...

Bembicim merhaba:) eski adresimi iptal ettim ve blogspottan yeni adres aldım beni linklerine eklermisin?

tospağ dedi ki...

nası bişey ki bu ya:o)

sairalinde saralonde dedi ki...

ben bu sene fetiyenin o kartpostallık denizinde yüzerken dibinde gerçekten hiç görmediğimiz deniz yaratıklarının ve hatta deniz insanlarının olabileceğini hayal ettim..dibi belli diil..daha hiç dibini gören olmamışş..aslında çook ürkütücü. <=S

yass dedi ki...

merhabaa.. ben burdaki çizimleri cok begendım. Allah ne guzel yetenek veriyo bende duz cızgı cızemıorum..harikaaa

bembi dedi ki...

evet evet gördüm deniz :) selam söyledi ;))

belki de daha derinlerdedir daphnecim ;))

teşekkürler ve hoşgeldin selluka :)

tabi düzelteyim pembeli :) hayırlı olsun ;)

bembi dedi ki...

tosbağ merhaba :) işte öyle birşey ;)

dibi görünmeyen sularda yüzmek mi?! gerçekten ürkütücü sairalinde :S

hoşgeldin ve çok teşekkürler yass. ama neden çizemeyesin, çizersin tabii ki :))