24.07.2007

Etek altına gri tayt giyen kız

6 yorum:

Burçin'in Denemeleri dedi ki...

He he
Çok şeker olmuş Bembi'ciğim yaaa. :))
Sevgiler,

Adsız dedi ki...

madem tatildesin deniz manzarası çizer misin benim için??? orada sahilde oturduğunda gördüğün manzara olsun :)

daphnevega dedi ki...

:) şimdi herkes böyle görünüyor sokaklarda!! Ben seviyorum :)

Neslihan dedi ki...

Bembicim, yine çok sevimli şeyler çizmişsin, çok beğendim:)
İyi tatiller

serinmavi dedi ki...

Çok güzel çizimlerin.tebrikler canım....Burçin'in sayfasındaki çalışman da çok hoş.....Selamlar.....

bembi dedi ki...

teşekkür ederim burçincim ;))

dahpnecim tatil manzarası çizemedim vallahi :)) insan özlediğinde çiziyor sanırım :)

ben de seviyorum ayşecim :)) hem de çok rahat görünyor!

hoşgeldiniz ve çok teşekkürler neslihan ve serin mavi :))