19.07.2007

Japon

Biraz abartılı oldu ama olsun.. renklerle oynamayı seviyorum;

12 yorum:

Selen dedi ki...

Ay ben bu capon kıza da bayıldım, mordolap banner'ına da kaşık kuklalara da, ay ben sana da bayıldım bembiciiiiiiimmm ;)

Adsız dedi ki...

Merhaba,
Blogunu bugun kesfettim, tam yeni karakaleme baslamisken ilham verdin.. ne de iyi ettin;)
Artik birakmam pesini:p
Hadi hadi bir suru daha ciz, en guzellerinden...

Cansu

begumgum dedi ki...

bembicim harika olmus bence!!ben de aynen selen gibi,kasik kuklalara,yeni banner'a ve bu japon kiza bayildim!!!! cok seker hepsi.ellerine saglik canim arkadasim

SHOPKOLIK dedi ki...

bembicim - bence tam japon olmus. onlarda cok boyle ucuk karmakarisik renkleri seviyor ya. tam uydurmussun vallihii..

bembi dedi ki...

çok teşekkür ederim Seleeeeennn :)) ne kadar şeker yazmışsın!!!! :D

Cansu hoşgeldin! karakaleme devam et tabii ki :)) bırakma ;))

bembi dedi ki...

canım begümcüm!! çok teşekkür ederim :))

haklısın shopkolikim :)) japonların görünümleri gerçekten hem çok sade hem de çok karmaşıklar aslında! doğru noktaya parmak basmışsın :D

Burçin'in Denemeleri dedi ki...

Ben de bayıldım. En çok da ceketin britlerine :))

bembi dedi ki...

çok teşekkür ederim Burçin'cim :)) sen öyle deyince tekrar baktım britlerine nasılmış diye ;)))

aycaeren dedi ki...

aaa süper burası ben de böyle enerji sacack blogarayısındaydım nezmandır:)
ellere saglık cok iyi ciziyorsun:)
ben de bişiler karalıyorum bakarsın istersen:):)

Zamandan Sızan dedi ki...

BENDE HOSTES BİR JAPON İMAJINI VERDİ..ÇOKKK ŞEKER...

Neslihan dedi ki...

Merhaba Bembi, sayfanı bazı linklerde görmüştüm ama ziyaretim Burçin'e yaptığın harika banner ile oldu, çok güzel şeyler yapıyorsun, çizimlerini çok beğendim, umarım bir gün benim için de birşeyler çizersin demekten alamayacağım kendimi:))
Sevgiler

bembi dedi ki...

hoşgeldin jazzrail. çok teşekkür ederim :) tabii ki bakarım ;)

japon hostes :)) neden olmasın kıymet :))

neslihan hoşgeldin, çok teşekkürler :)) tabi çizerim neden olmasın ;))