5.07.2007

Renkli Saç Boyaları

Değişik renkli saç boyaları nereden bulunur :P

5 yorum:

Sweety dedi ki...

aa burda ben buluyorum bir ara maviye bir arada yesile boyamistim hatta saclarimi :D bazen kuaforlerdede oluyor sanirim belki onlara bir sorabilirsin bembicim optuum:)

bembi dedi ki...

ben de lisede boyatmıştım bi kısmını maviye çok güzel olmuştu :) marketlerde yok, kuaförde de rastlamadım, arada bir soruyorum.. biraz daha araştırayim sweetycim :)) bu arada yeşil nasıl olmuştu??

Sweety dedi ki...

bende yesili cok sevmistim. Ama cok yogun bir yesil degildi benimki daha cok sanki nefti yesil gibi olmustu. isik vurunca rengi daha ortaya cikiyor. O zaman kisa kahkullerim vardi cok sevimliydi :D

anne dedi ki...

renklenemedin mi daha bembicik?içinde yeşil olursa çatlarım, ucundan kıyısından göster olur mu?

bembi dedi ki...

bayılırım nefti yeşiline sweety! belli ki çok güzel olmuş :D

yok, renklendirmedim :) şimdilik bir düşünce. yaparsam ucundan fotoğraflarım ;)