19.10.2007

:)

4 yorum:

Zamandan Sızan dedi ki...

KIMSE BISEY DEMEMISMI BU KAKTUSE..YUZU GULEN HERKESE ACIK BENIM KALBIM..DOKUNULMASINDAN HOSLANMASADA TEBBESUMUNU EKSIK ETMEMIS BIZDEN...BEMBIDE ONA HAYAT VERMIS..

Adsız dedi ki...

:)
Ne kadar müsaitsiniz bilemiyorum ama sizi sobeledik :)
cevaplarsanız çok seviniriz :)
http://www.sertalpbilal.com/kategorisiz/sobe-x-2

Deniz dedi ki...

Tektoş'tan kaktüs almak istiyorum ben :) Sulamayı unutsam da ölmeyecek tek bitki kaktüs herhalde :) Ama bu kadar şirinini bulursam...

bembi dedi ki...

çok şekersin sevgili Kıymet :)) çok teşekkür ederim güzel yorumlarını esirgemiyorsun, beni çok mutlu ediyorsun :))

çok teşekkür ederim seralp, ilk fırsatta sobeme yervereceğim! :)))

ablacım bambu bitkisini öneririm! bambu aldığımda üzerinde "bu kez bu bitkiyi kurutmayı başaramayacaksınız" tadında bir not vardı :) kaprissiz, mülayim bitkidir bambu ;))