15.10.2007

Koala Bembi Dünya Ağacında























Dünya fotoğrafı buradan alıntıdır.

10 yorum:

Sweety dedi ki...

çoook güzel olmuş bende bütünnn hayvanları böyle kucaklayasım geliyor. sokaktaki hayvanları öpmekten yürüyemez oldum artık. aaa bu arada kedilere hazırladığım yemeği dışarı çıkarmam lazımdıııı :D sevgileer

bembi dedi ki...

sweetycim bu kadar olur! şimdi aklımdan sen geçiyordun, dur mail atiym ;)

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

hımm ,farklı bir görüntü düşünemezdim...
çevreci,doğa dostu bembicik...

Sanem dedi ki...

Cok tatlisin :)

Deniz dedi ki...

Çok güzel çizmişsin, benim de sarılasım geldi :) Sarılsak da korusak, sarılsak da sevgimizi göstersek :**

Nurum dedi ki...

keşke elimizdeki bütün değerlere böyle sıkı sıkı sarılabilsek,ailemize,
arkadaşlarımıza,hayvanlara,doğağaya,hayatımıza böyle tutkun olsak,kaybetmeden önce kıymetini bilsek keşke... :( Bu arada Bembi blogun harika bayıldım... :)

Defne dedi ki...

Çizimi görünce benim de sana böyle sarılasım geldi :). Çok güzel!

esra(büyüleyenmutfak) dedi ki...

sevgili bengicim;

duyarlılığını aynen paylaşıyorum ve çevre duyarlığının sonuna kadar destekcisiyim...

belki biliyorsundur ama ben yine de vermek istedim bu adresi
çok güzel ağaçlarla ilgili bir sanal dergi
ben bayıldım

bak istersen
http://www.agaclar.net/

Bu adresten ulaşabilirsin

sevgiler

Adsız dedi ki...

merhabalar
çizimlerinize bayıldım ,ben bir anne olarak çocuklarıma kitap seçerken içeriği kadar resimleriylede ilgiliyim ama ne zaman iyi bir kitap bulsam resimlerinin bayağlığı hep rahatsız etmiştir beni.sizin gibi yeteneklerin bu sahaya el atması çok mutlu etti beni sevgiler
ONLARuyurken

bembi dedi ki...

çok teşekkür ederim herkese :)) ne kadar içten yorumlar gelmiş yine ;)) o zaman ben de herkesi kooocaman kucaklıyorum!! :D ne mutlu bana!! ;) herkese çok teşekkür ederim!

esracim agaclar.net'i biliyorum, umarım bilmeyen arkadaşlar da yorumunu görüp siteyi ziyaret edeceklerdir, teşekkür ederim :)