23.10.2007

Mekanımız Mutfak Banner Tasarımı

Sevgili Şule ve Hatice'nin yemek blogu Mekanımız Mutfak için tasarlamış olduğum banner. Mutfağı mekan edinmiş bu iki bayanı sırtsırta yaslanmış görüyorsunuz çünkü harekete hazırlar! Hatice'nin yanında tatlı oğlu Erkan, Şule'nin yanında ise şeker kedisi duruyor! ;)







Ve tabii ki Mekanımız Mutfak için hazırladığım profil görüntüsü. Bir de blog içerisinde linklerin başında duran fokurdayan tencere;









Sevgili Şule ve Hatice'ye ilgilerinden dolayı çok teşekkür ederim :)) Ayırca Star Gazetesi'nde bloglarına yer verilmiş, çok tebrik ederim!! Umarım bannerları ve yeni sayfa düzenlemeleri ile güzel başarılara imza atmaya ve güzel tarifler yayınlamaya devam ederler! :D

5 yorum:

Adsız dedi ki...

Bengi burdan tekrar teşekkür etmek istedim. Ellerine sağlık. Sayende çok cici ve keyifli bir bannerımız oldu :)) Sevgiler...

bembi dedi ki...

ben teşekkür ederim sevgili Hatice, beğenmenize çok sevindim, güle güle kullanın ;))

pastalardiyari dedi ki...

Ya bende istiyorum :)
Ben 14 yaşındayım ve bir blog açtım ama geliştirmek istiyorum böyle şirin kızlar görünce içim gidiyor... Belki Link vermek istemezsiniz ama bi bakın siz ona göre bir tasarım yaparsınız İnşallah :)

http://pastalardiyari.blogspot.com

bembi dedi ki...

ne kadar genç bir pasta blogcususun pastalardiyarı :)) tebrik ederim ;) banner tasarımını sipariş olarak alıyorum, ilgilenirsen mail at lütfen :)

pastalardiyari dedi ki...

Şimdi ben anlamadım bana da çizicek misiniz?