24.10.2007

Sobe

Sevgili Sertalp beni sobelemişti. Üstelik en sevdiği iki blogdan biri olarak Bembi'nin Eskiz Defterini yazmıştı. Çok çok teşekkür ederim! :)) Sobemi yanıtlıyorum;

Ben küçükken çok güzel şarkı söyleyip harika besteler yaptığımı sanırdım. Okul korosuna girdim. Bana en en arka en en sol köşede yer verdiler. :)

Aslında ben bir süreliğine uzaklaşmak ve dinlenmek istiyorum.

İlk kopyamı ne zaman çektim bilmiyorum. Kopya çekmeyi hiçbir zaman sevmedim. Hiçbir zaman da sevmeyeceğimden eminim. Bana ters.

En saçma huyum: Marketten bir ürün alacağım zaman rafın önünde dizili ürünleri teker teker, dikkatce kenara koyarım. Alacağım paketi en arkadakilerin arasından seçerim. Benden sonraki müşterilere haksızlık etmemek için kenara koyduğum paketleri yine teker teker, dikkalice rafın ön sırasına dizerim.
O kadar da saçma bir huy değil aslında. İçerikleri aynı da olsa, arkadaki paketler daha temiz ve düzgün oluyorlar. Biraz vakit kaybettiriyor olabilir tabii :)



Cep telefonum üç gün önce elimden fırladı. Merdivenlerden aşağı yuvarlandı. Beş parçaya ayrıldı. Parçaları birleştirdim. Ekranı hala çalışmıyor. Kimseyi arayamıyorum. Arayanları da göremiyorum.

Aşk bence karşılık beklemeden sevmektir.

En sevdiğim blog bir değil, iki değil ;) Burayı cevaplayamadığım için sevdiğim bir .com adresini söyleyeyim. Her gün hatta her sabah mutlaka baktığım sayfa (bu benim büyük sırrımdı ama neyse!) Lovely Liv Tyler.com'dur.

3 yorum:

Öykücü dedi ki...

Ben bu yazını çok sevdim Bembi.Kimse yorumyapmamış şaştım kaldım.

Sevgiler:)

Adsız dedi ki...

Ben yorum yapacaktım da birilerinin giriş yapmasını bekledim :) Bence de çok hoş bir sobe yazısı olmuş, bunun da ötesinde o telefon resmi çok çok güzel :)
Umarım en kısa zamanda çalışan bir telefona kavuşursun abla :)
Çizimlerinde başarılar, sevgiler :)

bembi dedi ki...

beğenmene sevindim öykücü, içimden geldiği gibi yazdım ;)
hiçbirimizin pek yazası veya yorumlayası yok bu aralar biliyorsun :/

tekrar teşekkür ederim sertalp :) yeni ekonomik telefonum oldu, bahanesiyle değişiklik oldu bu hafta :))