12.11.2007

Pembe Fino Terliklerim

Her ne kadar hatırlamasa da, ablamın hediyesi olan, pembe fino başlı pofuduk terliklerim artık tam anlamıyla paramparça oldular. Altlarından, önlerinden, yanlarından, her yerlerinden terliklerin iç organları çıkıyor. Bu çıkıntılar gün geçtikce uzuyorlar. Öyle ki evde yürürken takılıyor, debeleniyor, havada takla ayıyor, yere yumuşak iniş yapıyor, toparlanıyor, tekrar takılıyorum. Nice soğuk gecelerde birlikte sabahladık. Nice uykusuz hallerde sürte sürte yerleri sıvazladık.. Seviyorum terliklerimi ve vedalaşmak istemiyorum! :/

Pembe Fino Terliklerim

8 yorum:

Adsız dedi ki...

Valla zavallı terlik ne hale gelmiş öyle.. Havada üç takla at, sonra Bembi Abla'nın ağırlığı altında ezil...
Benden duymuş olma ama çok yaşamaz bu terlik. :))
Belki Bembi Abla'nın Ablası (yani ablaların ablası) ona yeni bir terlik alır buna benzeyen, sorun hallolur di mi? :D

B5 dedi ki...

Anlayabiliyorum seni :)
Benim de evde giydigim princess model uzun reeboklarim vardi. 10seneden fazladir makinede yikayip yikayip giyerdim. Ilk bu sene onlardan ayrildim. Blogumda o kadar cok ayakkabi mezarligimdan bahsettim ki artik yazmaya bile utaniyorum aslinda... :D

Adsız dedi ki...

bir şeyi kullanılamayacak kadar eskittiğimde seviniyorum.

ayci dedi ki...

oiiiii! bu terliklerin bir adeti, parca pincik olur onlar. sonra alt tabani iyice pincik olduktan sonra, coraplarina gelir sira...en gec onlar delindikten sonra, ayakciklarin üsümeye basladiktan sonra...alirsin yeniciklerini...vazgecmezsin...yine aynilarindan alirsin...parca pincik olasiya kadar giyersin...duygulandim cok ben!

derin dedi ki...

sanıyorum ki bu üçüncü denemem demiştim ki üç yorumdur:ben kimseyi kıskanmadım yani size kadar ama ilkkez birini kıskanıyorum neden mi?çünkü insanın kendisini çizgilerle anlatabilmesi çok güzel bişey olsa gerek.bense cinali den bir öteye gidemedim.gitmek istedim aslında ama bırakmadı herkes onu terkediyormuş belli bir yaştan sonra bende kıramadım cinaliyle kaldım.müsade ederseniz eğer takipçiniz olmak isityorum.şimdilik HOŞ ÇA KA LIN......

Adsız dedi ki...

sana o zaman yeni bir terlik alma vakti gelmiş ;)

Adsız dedi ki...

Merhaba,
Terliklerinizi onarıma verebilirsiniz.Eskisi gibi olmayacaktır ama giyilebilir duruma gelirler hiç olmazsa."o kadar acıklı yazmışsınızki dayanamayıp öneride bulunmak istedim haddim olmayarak"

Sevgilerimle Hadiye

bembi dedi ki...

Herkese teşekkür ederim yorumları için! :)) cevaplamakta geç kalmışım, üzgünüm :/