1.11.2007

Uçuk

Tebrik ederiz Bembi Hanım. Nurtopu gibi bir uçuğunuz oldu...

13 yorum:

Adsız dedi ki...

Bembi,çok tatlı olmuş, moru çok severim, kış geldi uçuk çıkmasın dudağımızda ne olurrr :)

bembi dedi ki...

bence de çıkmasınnn yeliz! ben de moru çok severim, bu hırkamı da severek giyiyorum ;))

Zamandan Sızan dedi ki...

BENİMDE DUDAĞIMIN KENARINDA SİVİLCE VAR BEMBİ YA..OF!!

bembi dedi ki...

aman sakın elleme Kıymet! bende de bi kere olmuştu, elleyince uçuğa dönüştü!! :(

Adsız dedi ki...

geçmiş olsun Bembi Abla.. :(

bembi dedi ki...

çok şekersin Sertalp ;)) çok sağol ;)

Burçin'in Denemeleri dedi ki...

:))))) umarım çabuk geçer. Asivral öneriyorum Bengi'm. Hemen kurutuyor.

Defne dedi ki...

Benim düşünceli ve de çooook kibar Bengi'min nurtopu gibi ama sinir bozucu :P uçuğu çabucak geçiversin dilerim :). Frambuzalı pastamı yok muffin yok yok pasta(:P)mı çok sevdim. Teşekkürler.

ENERJİ dedi ki...

Geçmiş olsun...Sana reiki yolluyorum.Umarım iyi gelir:)Sevgiyle kal...

Chocolatecan dedi ki...

geçmiş olsun...
ne oluyor sana böyle peş peşe, bi nazar boncuğu çiz artık köşeye yaw...
bepanthen de çok iyi gelir yumuşatır en azından acı vermez...

ayci dedi ki...

ALLAH BAGISLASIN ;)

Adsız dedi ki...

allahtan acil şifalar diliyorum. geçecektir tabii, bir uçuktan ne olur ki?

bembi dedi ki...

ya benim hemen Asivral almam gerek öyleyse Burçin'cim çünkü çok sık çıkıyor.. :(( Ben de vectavi kullandım bu sefer..

benim tatlı avukatım :)) beğenmene çok sevindim!! gerçek frambuazlı pasta yapsam daha güzel olurdu ama öyle işte, içimden geldi ;))

çok teşekkürler Enerji! :)) şimdiden küçüldü bile ;D

Özlemcim daha neler neler.. Nazar mıdır bilmiyorum :(

hehe teşekküler Aycı :))

teşekkürler Yorumcu :) tabi, ne olacak, uçuk dediğin önemli birşey değil. sadece ruh halimi paylaştım ;))