18.07.2007

Burçin'in Denemeleri Banner Tasarımı

Sevgili Burçin'i severek takip ediyordum. Benden kendisine banner yapmamı istediğinde çok mutlu oldum! Heyecanla tasarlayıp çizdim!

O'nu renkli ve çeşitli pastalar, kurabiyeler, kekler, yiyecekler hazırlarken, enerjisi hiç bitmeden, zevkle denemelerine devam ederken hayalettim. Denemelerini yaparken yorulur da susarsa diye yanına bir bardak limonata da çizdim ;) Banneri hazırlarken canım kekten başka birşey yemek istemedi! Demek ki benim için ilk iş, Burçin'in verdiği bir pasta tarifi yapmak olacak! ;)

Burçin'in yeni blog fotoğrafı da bu iki katlı süslü pasta oldu :) Bunu istemesine çok memnun oldum.

Umarım üretmeye ve paylaşmaya keyifle devam edersin Burçin'cim!!! ;D

18 yorum:

Unknown dedi ki...

Bengi merhaba Burçin sayesinde seni tanımış oldum zevkle takip edeceğim seni bende konuşuyorum adlı blogunu çok beğendim çok değişik güzel şeyler var...Burçin için yapmış olduğun tasarım gerçekten çok hoşuma gitti tebrik ederim....Çalışma şartlarını öğrenirsen benim içinde bir tasarım yapmanı isterim sevgiler...

Burçin'in Denemeleri dedi ki...

Bengi'ciğim,
Çok beğendim ben bu banner'ı çok. Baktıkça daha çok beğenmekteyim.
Herşey için çok teşekkür ederim tekrar. İyi ki seni tanıdım.
Kocaman sevgilerimi gönderiyorum.

bembi dedi ki...

Merhaba Zerrin, hoşgeldin :) çok teşekkür ederim, beğenmene sevindim :) bana mail atabilirsen, haberleşelim, bengikaya@gmail.com

bembi dedi ki...

aayyyy burçin pasta ne güzel durmuş :)) baktıkça beğeniyor olmana da çok sevindim! Böyle güleryüzlü ve kibar birini tanımış olduğum için çok mutluyum! :)) ben de sana kocaman sevgiler gönderiyoruum! :))

Serra dedi ki...

bu da cok cici ama ben mordoLap`in yeni banner`ina haStayim. Oncekini de sen yapmi$sin sanirim, yeniSini de.. Cok guseL oLmu$, eLine sagLik. bayiLdim!!!! :)

~Serra

bembi dedi ki...

teşekkürler serra :)) evet mordolap'ın eskisini de yenisini de ben yaptım. yenisi beğenmene çok sevindim çünkü ben de çok sevdim onu :)) ona da burada yer vericem :)

Unknown dedi ki...

Merhaba Bengi ellerine sağlık Burçin sayesinde blogundan haberdar oldum. Çok güzel bir tasarım olmuş ve Burçinede çok benzemiş. Bende Zerrin gibi çalışma şartlarını merak ediyorum.
Sevgiler
Selda

bembi dedi ki...

Merhaba Selda! hoşgeldin :) çok teşekkür ederim! :)) bana mail atabilirsen detayları konuşalım; bengikaya@gmail.com
görüşmek üzere ;)

SHOPKOLIK dedi ki...

wow! superrrr guzel olmus. cok sirin. burcin'in yanina arada misafir birilerini cizersen beni ciz. bende o keki parmalamak istiyorummm kenarda :) burcin'ede basarilar guzel blogunda...

bembi dedi ki...

çok teşekkür ederim shopkolikim :)) misafir konusunda haklisin! burçin kabul ederse bir hafta sen, bir hafta ben, bannerina konuk olalim :) sonra da doğru spor salonunaaa ;D

Burçin'in Denemeleri dedi ki...

:))) Bekliyorum buyrun gelin.

bembi dedi ki...

yihuuuu!! :)) kilo vermeye çalışırken kilo alıcam o zaman Burçin'cim ;)))

Selen dedi ki...

Bayıldım bayıldım... Harikasın Bengicim. Burçin'e de beğenimi sundum hemen zaten. Aynı ona benzeyen bir logo olmuş: güleryüzlü, gülünce çekik gözlü, şirin mi şirin. Ellerine sağlık..

bembi dedi ki...

çook teşekkür ederim Seleen :)) Burçin'in yüzünü sadece iki fotoğrafından biliyorum ama ne kadar sıcak ve sempatik olduğunu kolayca gördüm! O'na benzemesine çok sevindiim :)))

Adsız dedi ki...

Ayyyy süper olmuş!! HArikaaaaa, müthişsin canımcım :)

bembi dedi ki...

çooook teşekkür ederim bilun!! :)))

ebruakin dedi ki...

Selamlar,
Ellerinize sağlık. Çok sevimli olmuş. :)
Başarılar dilerim.
Sevgiler.

bembi dedi ki...

çok teşekkür ederim ebru :))