18.07.2007

Mavi iki kuyruk

Mavi saç, pembe yanak;

2 yorum:

sairalinde saralonde dedi ki...

ya hepsi süper de bu minik mavi iki kuyruk yalnız kalmış..kimse hakkında yorum yapmamış..kıyamamm. bende dayanamadım. keşke saçlarım mavi olsa hep hayal etmişimdir..
kaşıklarada deli oldum.ilk işim tahta bisürü kaşık alıp küçük bi kaşık cumhuriyeti kurmak.. bissürü kaşık adamım olsun istiyorum:)belki bide kralları olur..geniş suratlı spatula kral spatilyus.
saçmalıyorum. neyse. yani galiba sen dünyadaki en tatlı varlıksın.

bembi dedi ki...

ben de mavi iki kuyruklu kızım yanlız kaldı diye üzülmüştüm sairalinde! yorumun için ayrıca teşekkürler ;))
kaşıklardan yapıcak mısın gerçekten? çok zevkli bişey bence yapmalısın! hiç işine yaramazsa bile sonra saksılara sokup korkuluk yapabilirsin mesela :))

aayy... bu sözün için çok teşekkür ederim.. yanaklarım kızardı :}