10.07.2007

Pembe Yanaklı Kedim

İçimden kedi çizmek geldi. Öylesine, çabucak;

8 yorum:

Adsız dedi ki...

merhaba bembi bloglarını dün tesadüf eseri keşfettim ve bayıldım:)çizdiğin herşeye hayran kaldım.bende istiyorum yaaa! modayla ilgili blogunda süper:)bu blog kavramını keşfedince gördümki bana çok uygun bende mi açsam diye düşünüyorum şimdi.ilham kaynağım oldun yani:)başarılırının devamını dilerim sevgiler

Adsız dedi ki...

az önce adımı yazmayı unuttum adım çilem yorumum isimsiz kalmasın:)

etipuf dedi ki...

bembi bir sonrakı postunu kendime armağan etmek istıorum..içimden geldi:)))) sende izin verion mu?

bembi dedi ki...

hoşgeldin çilem :) çok teşekkür ederim! ben de başta "blog bana göre değil" deyip duruyordum ama olabiliyormuş meğerse :)) umarım blog açarsın ;)

butejoy, ruh hallerime göre çizdiğim için, korkunç bişi de çıkabilir :) ne çıkar bilemiyorum :S

Noni dedi ki...

Ay hepsi o kadar tatli ki kedicik, alttaki hayvanlar, disini fircalayan kiz, banyo yapan cocuk inanilmaz sevimliler bayildim butun cizimlerine bengicim!!!!

Unknown dedi ki...

merhaba bloğunuzla yeni tanıştım ve hemen yorumlamak istiyorum:mükemmel...esprili ve çok sevimli çizimler,bayıldım.düşündüm de bu çizimler tişört üzerinde ya da kupalarda harika dururdu.
başarılar,sevgiler...

Sanem dedi ki...

Çabucak mı, kac saat harcarım ben bu kediye biraz olsun benzeyeni çizmek için acaba.

Not: Evvelzamana katılıyorum, kupa üstü cidden güzel fikir.

bembi dedi ki...

çok teşekkürler noni!! :)) enerjine hayran kaldım ve çok mutlu oldum!! ;)

merhaba evvelzamanicinde, hoşgeldin :) teşekkür ederim. içimden geldiği gibi takılıyorum burda.. umarım birileri görür de dediğin gibi işler üretiriz :)

yok sanem ya, saatler de süremez ;) herkes çabucak kedi çizebilir! vallahi tasarımcının hakkı yenmeden üretilsin, bana uyar :)