31.10.2007

Bembi Uzaya Gidiyor

Bazen düşünürüm, "Şu an nerede olmak isterdim?" Ama gerçekten de nerede olmak isterdim?! Bugün tüm gün uzayda olmak isterdim. Karmakarışık renklerde giyinip, kaykay-roketime ( :P ) binip dünyayı arkamda bırakmak isterdim. Ama kaykay-roketim fosil yakıtı kullanmayacak! Karbondioksit yakıp oksijen üretebilir mesela ;) Ama bilmem ki uzayda bunun bir faydası olur mu.. Herneyse. Blogumun adı zaten bengidiyorum değil mi? :)

Bembi Uzaya Gidiyor

Bu arada Bilge'min kendine seçtiği muz çorabının rengine hayran kaldığım için bu çizimde bu rengi kullandım! İnsan kıskanacaksa özyiğenini kıskansın değil mi? :))

Dünya fotoğrafı yine buradan alıntıdır.

6 yorum:

Adsız dedi ki...

Abla valla doğru, blogun adı da bengidiyorum :) Çok hoş olmuş renkler felan da güzel olmuş. Ben de dünyayı arkada bırakmak istiyoruuuum :D
Ellerine sağlık abla, yine harika olmuş.

Adsız dedi ki...

ama bembi sen gidersen biz ne yapacağız dünyada...?

kim güzel çizimlerini bizimle paylaşacak? :/ olmadı, hoşuma gitmedi uzaya gitme isteğin.

ama uzay otobüsü çizersen ben de gelirim, inanıyorum ki çok kişi gelir. ;)

Defne dedi ki...

Ben ise yeşil atkına bayıldım :). Kocaman kucaklarım!

Deniz dedi ki...

Ben de roketli kaykaya bayıldım. Sadece buna binebilirim sanırım :) Normal kaykaya binemediğime göre? Çok yaşa :))

loungetime dedi ki...

Bende gitmek istiyorum

bembi dedi ki...

çok teşekkür ederim güzel yorumlarınza! :))

o zaman gelmek isteyenlere yer açıyorum! :))